پوشش آلومینیوم نما بصورت خشدار میباشد. در مقابل سرعت نصب و هزینه اجرائی کمتر از مزایای این روش میباشد. در بین فاصله ورقهای نصب شده جهت ایجاد نمایی زیباتر و ضد آب شدن نما از تسمهای از جنس ورق و چسبهای پلی اورتان که دوام بسیار بالایی نسبت به چسب و لاستیک سیلیکونی دارد استفاده میگردد. آب بندی در این سیستم با تسمه از جنس ورق در ژوئنهای عمودی و دو لب برگشت در ژوئنهای افقی صورت میپذیرد. 3- آتلیه طراحی با اطلاعات موجود بهترین راه حل را جهت پوشیدن ناترازی و ناگونیایی سازه و همچنین مدولاسیون مناسب جهت نما را تهیه و به کارفرما به صورت نقشه های شاپ دراوینگ ارائه می دهد. شکلپذیری (کارایی): به وسیله ابزار مخصوصی میتوان زوایای مختلف تا 135 درجه را در این ورقها ایجاد کرد و همچنین این ورق ها قابلیت قوی پذیری با قطر حدود 22 سانتیمتر را دارند. بنابراین از آنجایی که ورق آلومینیوم شامل پلی اتیلن هست، اغلب برای عایق کاری به کار می رود. نمای سنگی در بین انواع نمای ساختمان از جمله نما های لوکس به حساب آمده و برای ساختمان های با ابهت و شکیل مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت های فوق برای زیرسازی با سیستم fixing پیشنهاد شده و در صورتیکه از روش hanging استفاده کنیم مبلغ 1.500.000 ريال به عدد فوق افزوده میگردد. با سیتاک همراه باشید تا در مورد زیبایی نماهای شهری و قسمتی از ضابطه ها گفتگو کنیم. نقشه ساختمان دوبلکس 440 متری به همراه فایل کامل نقشه معماری و نمای ساختمان و دکوراسیون یک پیشنهاد عالی است ;برای شما که به دنبال نقشه ساختمان دوبلکس هستید!

طراحی نما مسجد

معماری و صنعت ساختمان همسو با ابداع مصالح نوی و تیغ ر در ساختار فعلی برخی از آن ها پیش می رود و بی تردید، پانلها در اشکال و ساختار مختلف، از این قاعده مستثنی نیستند. بهتر است از اجرای این نما در شهرهای قدیمی مانند دزفول، یزد و … که دارای سبک معماری خاص خودشان هستند پرهیز شود. این ورقه ها دارای طیف رنگی زیادی می باشند که مناسب با سلیقه ی مشتریان در بازسازی و طراحی نمای بیرونی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد . در حقیقت این نوع ورقها که دارای پوشش اسپکترا میباشد، بوسیله چند لایه رنگ و یک پوشش با درخششی بالا پوشیده شدهاند. به گونه ای که برای دیوارهایی که با شیشه های با ابعاد بزرگ پوشیده شده اند و نما فقط در قسمت های باریکی انجام می شود، اجرای نمای خشک بسیار پرهزینه تر است . در بسیاری موارد نیز پرچها به صورتی که در روش ریلی پوشیده میشوند از رویت مصون نمیمانند. همانطورکه از نام این روش نیز مشخص می باشد در این روش ورق های کامپوزیت با پروفیلهای L وH شکل آلومینیومی به صورت کشویی به زیر سازی آهنی و به یکدیگر متصل می گردند . 7- بعد از تولید و مونتاژ ورق های کامپوزیت , ورق کامپوزیت در جای خود با توجه به نوع سیستم اتصال نصب می گردد.

طراحی نما با اتوکد

پیشرفت صنعت توانسته ورقهای کامپوزیت را در رنگهای مختلف باضخامتهای متنوع تولید کند. هنگام انتخاب نوع ورق کامپوزیت باید به ضخامت، نوع آلیاژ آلومینیومی لایهها، نوع رنگ بکار رفته در پوسته بیرونی و نوع مواد بکار رفته در لایه میانی توجه نمود. ورق های آلومینیومی طرح سنگ به عنوان نمونه پیشرفته از ورق های به بازار عرضه شده است . فاکتور های اصلی، تمامی خطوط بکار برده شده در نما، برجستگی ها و فرورفتگی های طرح و خلاصه همه چیز، در طراحی نما به صورت ۳ بعدی قابل رویت است. به همین دلیل بیشتر در نمای سنگی ساختمانهای مهم به کار برده میشود. اما ما در اینجا به برخی از مزیت های مهم آن خواهیم پرداخت. روش های نصب و اجرای نمای سرامیک پرسلانی توپر -یک سانتی متری- فول بادی روش نصب نمایان (VISIBLE): در این روش تایل های سرامیک خشک پرسلانی با کلیپس، بر روی ریل های آلومینیومی زیرسازی می شود. شهرداری به شما اجازه می دهد از کف طبقه اول تا طبقه بعدی ۳۰۶ سانتی متر ارتفاع بگیرید. همچنین اگر در طبقه همکف از این مصالح استفاده شود، که توصیه نمی شود، در اثر اصابت ضربه توسط انسان براحتی آسیب می بیند. برای طراحی نمای ساختمان از دو سبک مدرن و کلاسیک استفاده می شود, در ادامه تصاویری از انواع طراحی نمای ساختمان دو طبقه با سبک های مدرن و کلاسیک را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.



  • بررسی ، شستشو و نظافت


  • عدم ايجاد ضايعات ساختمانی و سرو صدا


  • آجرنمای طوسی


  • کاهش چشمگیر احتمال سقوط مصالح




در ادامه برخی از روشهای نورپردازی و کاربرد وسایل نورپردازی پر طرفدار بیان شده است. 5- آغاز عملیات اجرایی غالبا با پیاده سازی و اجرای کمر بند های نگه دارنده زیر سازی نما آغاز شده و سپس توسط نصب پروفیل های آهنی و آلومینومی ادامه می یابد. در این روش از زیر سازی آلومینیوم استفاده می شود و همانطور که از اسمش مشخص است ورقهای کامپوزیت بعد از برش و مونتاژ , شیار خورده و روی ریل های آلومینیومی قابل ریگلاژ نصب می شوند . همانطور که می دانید و قطعا به وفور هم دیده اید برای نماسازی ساختمان از مصالح گوناگون و متفاوتی استفاده می کنند. همانطور که اشاره شد هماهنگی و یکپارچگی به معنای عدم تنوع نیست. از مزایای این روش به سرعت اجرای بالا و تمیزی اجرا و هزینه کمتر میتوان اشاره کرد. نحوه اتصال ورق به ناودانی با شیوههای مختلفی اجرا میگردد که باعث ایجاد تفاوت در روشهای ریلی می گردد که از آن جمله میتوان به سیستم هوک اشاره نمود. برای ایجاد تنوع در طراحی نمای ساختمان روشهای زیادی وجود دارد. در این محتوا قصد داریم که به روشهای مختلف اجرای نمای شیشهای بپردازیم. اجرای نمای سنگ ، به دو روش نصب تر و نصب خشک صورت می گیرد.

اگر این نوشتن را دوست دارید و دوست دارید حقایق بیشتری راجع به قیمت طراحی نما ساختمان - منبع - مهربانی به صفحه وب مراجعه کنید.